Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 1, 2008
Image Size
178 KB
Resolution
540×896
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
822
Favourites
20 (who?)
Comments
27
×
Rei In London whoo by Yuki-Kiba-Chan Rei In London whoo by Yuki-Kiba-Chan
Me as Rei Kon From Beyblade G Revolution

Taken By ~Malchihiro
Add a Comment:
 
:iconmankeli94:
Mankeli94 Featured By Owner Jan 25, 2010
I just so much love your wig <3 Where did yout buy it from? apologize my bad english ^^' still learining. But I'm going to cosplay Rei in the summer but I have problem's with the wig, because I can't find any good than I can then style. I hope you get some of sense of myd reeeally bad english :D but really that wig is gorgeus. And of course the whole costume ;D
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Jan 25, 2010
Hey!! Thankyou, it was actually styled originally as a Sasuke wig that i bought from ebay, I brushed and restyled it to Rei's style, because the front is already shaped pretty much the same, it worked really well!

You're English was fine, i got cha !!
Reply
:iconmankeli94:
Mankeli94 Featured By Owner Jan 26, 2010
Okay :D thanks for the information ;) do you remember the seller? I mean for his/her name on eBay
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Jan 26, 2010
Yeah, here's a link to where i got it from:

[link]

Good luck with you're rei cosplay!
Reply
:iconmankeli94:
Mankeli94 Featured By Owner Jan 26, 2010
Thaaanks ^^
Reply
:iconcoorosnowfox:
CooroSnowFox Featured By Owner Dec 4, 2009  Student Photographer
Great Ray Costume!
Reply
:iconmethanoos:
Methanoos Featured By Owner Dec 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
Lovely wig!! :XD: Awesome!
Reply
:iconkaouru725:
Kaouru725 Featured By Owner Aug 26, 2009
Niiiice!
Reply
:iconashla:
Ashla Featured By Owner Dec 13, 2008
Oh like when they visited during the first season XD Wonder where the BBA office they went to is... Hmm..
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 15, 2008
i dunno...but if there was a BBA Office in london...id be there stalking the other bladers and on the lookout for DJ Jazzman...he's so hot
Reply
:iconashla:
Ashla Featured By Owner Dec 16, 2008
I'd be on the lookout for Kai! Though I wouldn't be able to do anything even if I did see him *goes all shy and hides behind convenient flower pot to watch from afar*
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 17, 2008
awwww, your so sweet ^^ if i saw kai, id attempt to steal his scarf and acuse him of sleeping with tyson in public...just to see his reaction...haha makeing kai blush...funny!
Reply
:iconashla:
Ashla Featured By Owner Dec 17, 2008
Then take photos for blackmail XD Though he would probably kick the ass of anyone who would try to embarrass him... That or him and Tyson wouldn't be able to deny it and TADA! Out in the open :XD:
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 17, 2008
LOL, Blackmail them all the way, me you and all the other fan girls would be stealing pics, then the pair of them could deny nothing MUHAHAHA...And i don't mind getting me ass kicked by kai or tyson bruises from the pairing i love *dies in happyness* it would all be worth it to prove there love to the world :heart: :love: :glomp: :boogie:
Reply
:iconashla:
Ashla Featured By Owner Dec 21, 2008
Hmmm that is true... An ass-kicking from some kick-ass characters! Think I would be in shock to see them in real life anyway :XD:
Reply
:iconpretty-crazed-doll:
Pretty-Crazed-Doll Featured By Owner Dec 2, 2008
lol, rockin!!
Reply
:iconcameraxel:
Cameraxel Featured By Owner Dec 2, 2008
very cool ^^
Reply
:icontrozz:
Trozz Featured By Owner Dec 1, 2008
nice pic yuki :)
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 4, 2008
thanks ^^
Reply
:iconangelic-cat15:
angelic-cat15 Featured By Owner Dec 1, 2008
awsome pic
Reply
:icongaaraofthefunk125:
gaaraofthefunk125 Featured By Owner Dec 1, 2008   Photographer
OMG BEYBLADE IS TAKING OVER LONDON!! YAYZ!! *HUGGLES*
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 1, 2008
hah we rule
Reply
:icongaaraofthefunk125:
gaaraofthefunk125 Featured By Owner Dec 1, 2008   Photographer
LOL
Reply
:iconnaruto-fan15:
naruto-fan15 Featured By Owner Dec 1, 2008
nice pic rei
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 1, 2008
^^ XD Thankyou
Reply
:icon0momijibunny0:
0Momijibunny0 Featured By Owner Dec 1, 2008
YAY! Rei-chan! ^-^
Reply
:iconyuki-kiba-chan:
Yuki-Kiba-Chan Featured By Owner Dec 1, 2008
^_^ me XD
Reply
Add a Comment: